Tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 30.06.2023 alkaen

(30.6.2023: Visma Pay maksutapana poistettu)

Verkkokauppa

Redito Oy / Redito Webshop (Y-tunnus 2250595-8 Kurkihirrentie 8 C 10, 02330 Espoo, +358405657986, shop@redito.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Käytössäsi on Klarna-verkkomaksu jolla voit maksaa myös Visa, MasterCard ja American Express -luottokorteilla.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Tuotearvostelut

Parhaan asiakaskokemuksen takaamiseksi pyydämme asiakkaitamme arvostelemaan ostamansa tuotteet. Asiakkaalle lähetetään joitakin päiviä ostosten teon jälkeen heidän antamaansa sähköpostiin pyyntö tehdä tuotearvostelu, sekä arvio yleisesti kokemuksesta Redito Webshop -verkkokaupassa. Tuotearvostelu tehdään puolueettomalla Customer Reviews Plugin -sivustolla (cuserv.com), ja arvostelu voidaan antaa täysin nimettömänä. Tuotearvostelun tehtyään asiakkaamme ovat oikeutettuja alennuskoodiin seuraavasta ostoksestaan.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote, palautuksen syy ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen shop@redito.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa (käyttämättömänä) ja alkuperäispakkauksessa käyttöohjeineen. Palautuksen postimaksut maksaa asiakas. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen, sekä syy miksi palautus on tehty. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu ja tarkastettu meidän toimesta.

Lue myös tarkemmat palautusohjeet alla.

Palautusosoite:
Redito Oy, Kurkihirrentie 8 C 10, 02330 ESPOO

Tarkemmat palautusohjeet:
Kun teet palautuksen, toimi seuraavasti:

  • Varmista että palautuksen yhteydessä palautat alkuperäisen käyttöohjeen sekä mahdollisen pakkauksen ja tietenkin itse tuotteen hyväkuntoisena.
  • Pakkaa tuote huolellisesti siten ettei se vahingoitu palautuskuljetuksessa. Voit tarvittaessa käyttää pakkausta, jossa tuote on toimitettu.
  • Emme vastaa tuotteen palautuksen postitus- tai pakkauskustannuksista.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 12 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.